FAQ

Usein kysytyt kysymykset

Tältä sivulta löydät vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

Mistä voin ostaa uusia pölypusseja?

Voit ostaa pölypusseja pölynimuriisi seuraavan linkin kautta:

Osta uusia pölypusseja


Tarvitsetko tarvikkeita tai varaosia?

Voit ostaa niitä verkkokaupastamme.


Mistä voin ostaa uuden Volta-pölynimurin?

Volta-imureita on useimmissa hyvin varustelluissa kodinkoneliikkeissä ja tavarataloissa, jotka myyvät pölynimureita. Jos et löydä Volta-pölynimuria, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin autamme sinua!


Missä on lähin huoltopiste?

Lähimmän valtuutetun huollon löydät seuraavan linkin kautta:

Etsi huoltoliike


Pölynimuri ei käynnisty. Mitä voin tehdä?

- Varmista, että pölynimurin virtajohto on kiinni pistorasiassa. Kokeile myös jotain toista pistorasiaa.
- Varmista, että pistoke ja johto ovat ehjät.
- Selvitä, onko jokin sulake palanut.
- Jos tarvitset huoltoa, käytä tätä linkkiä tai soita Electroluxin asiakaspalvelun numeroon 09 8563 5005


Pölynimuri kuumenee ja lakkaa toimimasta. Mitä voin tehdä?

- Katso, onko pölypussi täynnä. Vaihda pölypussi, jos se on täynnä.
- Selvitä, onko letkussa, putkessa tai suulakkeessa tukos. Poista tukos.
- Katso, onko pölynimurin suodatin tukossa. Vaihda suodatin, jos se on tukossa.
- Odota 1 tunti, että imurin ylikuumenemissuoja jäähtyy. Sitten voit käynnistää imurin uudelleen.


Pölynimurin imuteho on heikko. Mitä voin tehdä?

- Katso, onko pölypussi täynnä. Vaihda pölypussi, jos se on täynnä.
- Selvitä, onko letkussa, putkessa tai suulakkeessa tukos. Poista tukos.
- Katso, onko pölynimurin suodatin tukossa. Vaihda suodatin, jos se on tukossa.