Asiakaspalvelu

Yleisiä kysymyksiä

Täällä voit esittää kysymyksesi suoraan meille. Täytä alla oleva lomake, niin vastaamme sinulle.
Muista kirjoittaa, mitä asiasi koskee!
Jos haluat mieluummin soittaa meille, asiakaspalvelumme numero on: 09 8563 5005





 

Mistä voin ostaa uusia pölypusseja?

Voit ostaa pölypusseja pölynimuriisi seuraavan linkin kautta:
Osta uusia pölypusseja

Mistä voin ostaa uuden Volta-pölynimurin?

Volta-imureita on useimmissa hyvin varustelluissa kodinkoneliikkeissä ja tavarataloissa, jotka myyvät pölynimureita. Jos et löydä Volta-pölynimuria, ota yhteys asiakaspalveluumme, niin autamme sinua!

Missä on lähin huoltopiste?

Lähimmän valtuutetun huollon löydät seuraavan linkin kautta:
Etsi huoltoliike http://www.electrolux.fi/Support/Huoltoliikkeet/

Pölynimuri ei käynnisty. Mitä voin tehdä?

  • Varmista, että pölynimurin virtajohto on kiinni pistorasiassa. Kokeile myös jotain toista pistorasiaa.
  • Varmista, että pistoke ja johto ovat ehjät.
  • Selvitä, onko jokin sulake palanut.
  • Jos tarvitset huoltoa, käytä seuraavaa linkkiä http://www.electrolux.fi/Support/Huoltoliikkeet/ tai soita Electroluxin asiakaspalvelun numeroon 09 8563 5005

Pölynimuri kuumenee ja lakkaa toimimasta. Mitä voin tehdä?

  • Katso, onko pölypussi täynnä. Vaihda pölypussi, jos se on täynnä.
  • Selvitä, onko letkussa, putkessa tai suulakkeessa tukos. Poista tukos.
  • Katso, onko pölynimurin suodatin tukossa. Vaihda suodatin, jos se on tukossa.
  • Odota 1 tunti, että imurin ylikuumenemissuoja jäähtyy. Sitten voit käynnistää imurin uudelleen.

Pölynimurin imuteho on heikko. Mitä voin tehdä?

  • Katso, onko pölypussi täynnä. Vaihda pölypussi, jos se on täynnä.
  • Selvitä, onko letkussa, putkessa tai suulakkeessa tukos. Poista tukos.
  • Katso, onko pölynimurin suodatin tukossa. Vaihda suodatin, jos se on tukossa.